Menu

4 stycznia 2014

Timotei, Pure, Szampon `Naturalne oczyszczenie` - mój szampon do zadań specjalnych

Cześć Robaczki

Markę Timotei na pewno znacie. Na naszym rynku marka jest już od wielu lat i ma rzesze wiernych klientów. Swego czasu (przed blogiem) kupowałam ich szampony z henna, aby nadać moim włosom złotego połysku. Chyba nie muszę pisać jak bardzo się to nie udało?

Tak czy owak, po zmianie pielęgnacji włosów znalazłam już szampon na co dzień, a nawet parę, ale wciąż poszukiwałam tego silniejszego, oczyszczającego. No i wpadł mi w ręce ten oto Timotei. Szampon nie ma parabenów, silikonów ani barwników, no i mam go pod ręka w Irlandii, a to duża różnica, bo barwy tu nie mam.

Każda z was która wpadła w odrobinę ,,włosomaniactwa’’ wie, że włosy trzeba od czasu do czasu porządnie oczyścić. Wy szczęśliwcy z Polski macie szampon barwa, ja swoja ,,barwę’’ musiałam znaleźć.



Opakowanie

Szampon jest zamknięty w 400ml przeźroczystej butelce z okropnym dozownikiem, dzióbkiem. Nie znoszę takiego rozwiązania, ale… działa, nawet dobrze!

Konsystencja i wydajność

Timotei jest średnio gęstym, przeźroczystym płynem. Świetnie się pieni, (baaa ma SLS!) przez co jest wydajny, bo jak się coś u mnie nie pieni to leje więcej. Mam go od 2-3 miesięcy, a zużyłam dopiero 30-40%. Szampon ma bardzo słaby zapach.

Skład i cena

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Camelia Sineninsis Leaf Extract, Guar, Hydroxypropyltrimoninum Chloride, Parfum, Maltedextrin, Disodium Edta, Ppg -12, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Butylphenyl Metylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Dostępny jest w Tesco i Dunnes Stores cena około 4,5-5euro. Teraz w Tesco promocja 2,19euro (stan na 29.12)



Właściwości

Po pierwsze muszę zaznaczyć, że jest to mój szampon oczyszczający, a nie codziennego użytku. Szampon zawiera SLS, bo tak ma być! Oczyszcza bardzo dobrze, pozostawia włosy sypkie, a do tego nie plącze ich (o zapobieganiu plątania się włosów pisałam tutaj Klik Klik). Szampon używam raz na tydzień, czasami na dwa tygodnie, bez reguły. Jak uważam, że mam przyklap, to go używam, proste!

Podsumowując


Świetnie oczyszcza, nie plącze, nie podrażnia skalpu, pieni się jak cholera, jest wydajny, jest tani i pod ręką, czego jeszcze trzeba!?

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...