Menu

19 stycznia 2014

Podsumowanie 2013 najlepsze posty

Cześć robaczki!

2014 w pełni swego blasku, a ja wciąż nie zabrałam się za ulubieńców 2013! To znaczy mam już ich zapisanych na papierze więc w tym tygodniu na pewno się pojawią!


Dzisiaj będzie o najczęściej czytanych postach na moim blogu :)





Na pierwszym miejscu uplasował się  post z Purederm Botanical Choice exfoliating foot mask (maska złyszczająca do skóp) z ponad 2700 wyświetleniami :) Oj skarpetki złuszczające wam się podobały :)

Następny w kolejce post który skradł wasze serce to Azjatyckie kremy BB - porównanie po 2 miesiącach użytkowania z prawie 2400 wyświetleniami. Oj azjatyckie kremy BB podbiły nasz rynek i blogosferę więc nie dziwię się, że powyższy post pokochaliście :)

A jak jesteśmy przy azjatyckich kosmetykach to duża uwagę przykuł mój post o Circle Lens recenzja powiększających soczewek kontaktowych. Miałam też jeszcze te Geo Bella Blue oglądaliście ten post ponad 840 razy :)

Duże zainteresowaniem cieszył się też post SKIN79, Snail Nutrition BB Cream SPF45 PA+++ (Krem BB ze śluzem ślimaka) który był czytany ponad 730 razy.

Sam blog od lutego 2013 roku zyskał 73 obserwujących, i większość z was które obserwują mnie ja również obserwuje, co jakiś czas sprawdzam kto doszedł i was odwiedzam na blogach :)

Sam blog został odwiedzony ponad 53600 razy.

Uff i to by było na tyle :P

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...