Menu

3 maja 2014

Weekend mix

Cześć robaczki!

Dzisiaj szybciutko bo jak wy będziecie czytać ten post ja będę się pakować na rejs po Bałtyku z którego parę zdjęć na pewno będzie na instagramie. Link do instagramu po lewej.


1. Wypad do Ikea zawsze wzbudza we mnie chęć robienia zdjęć. Tutaj parking dla wózków sklepowych, nigdy nie widziałem czegoś takiego, tylko w Ikei!

2. Spadochrony ozdobne… zamiast manekinów sklepowych ,,spadochrony’’ podwieszone pod sufitem. Genialne!

3. I znów Ikea, tym razem kaktusiki serduszka, słitaśne!


4. A tu jeden z fajniejszych Starbucksów w Dublinie. Mają oni obraz namalowany na deskach jak z płotu, tak mi się to spodobało, że przysięgam, że we własnym domu zrobię sobie taki obraz!


1. Fatamorgana w Dublinie - czytać chwilowa zmiana pogody na słońce.

2. 330ml szklana butelka Coca Coli nie widziałam takich od czasów Gimanzjum! 

Całuski i do zobaczenia na instagramnie z Kopehagi lub Borholmu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...