Menu

25 lipca 2014

DIY domowe pomysły - mania paletowa

Cześć Robaczki!

Kocham program dekoratornia, gdybym mogła to bym kupiła wszystkie 12-ście sezonów na CD! Jestem miłośniczką malowania, przemeblowywania, dodatków oraz DIY.

Moje ciche hobby nigdy nie wyszło poza plany i marzenia. A jest nim przerabianie palet w meble i inne dodatki. Dzisiaj chce wam pokazać parę wspaniałych projektów stolików do pokoju dziennego/living room.
http://dekoratorniatv.pl/


Moje ulubione projekty musza pokazywać czym są! Nie interesuje mnie użycie desek z palet, aby ,,coś'' zbudować, tylko wykorzystanie palet tak, aby podkreślić ich surowe piękno. Bardzo mi się marzą stoliczki, łóżka i szafki z palet i nie tylko.

Oto parę pomysłów, które przykuły moja uwagę:


1. Bardzo prosty projekt. Euro paleta należy wypucować, wymalować, dokupić kółka oraz przyciąć szkło na wymiar, aby nam nic nie wpadało między deski. Paleta 10-40zł, farba 30-80zł za 1l, kółka 20-40zł, wkręty i gwoździe 5zł, szkło 80-120zł, nie zapomnijcie tez o antypoślizgowych wkładkach pod szkło!


2. Tu mamy świetną szafkę/stolik pod telewizor z jakiś nietypowych palet lub po mocnej przeróbce. Myślę, że to mogłoby być bardzo czasochłonne, ale efekt jest świetny.


3. Ten projekt jest bardzo podobny do pierwszego z naszej listy. Oczywiście jest to inny typ palety, nie ma kółek a są nóżki. Takie nóżki można zrobić z wewnętrznych klocków z palet, po prostu należy je ze sobą zbić. Podoba mi się również podniesienie szkła ponad drewno.



4. Jeden z piękniejszych projektów w internecie. 4 drewniane skrzynki zbite ze sobą i osadzone na płycie pilśniowej. Całość oczywiście kółkach. Takie ustawienie skrzynek powoduje świetną przestrzeń np na książki! osobiście nie pałam miłością do tego kwiatka w środku... ja bym tak zrobiła coś w tym stylu Klik Klik czyli ziarna kawy pod szkłem.


Tyle na dzisiaj, mam nadzieje, że wam się podobało i z chęcią zrobię inne posty z cyklu DIY w domu. napiszcie co o tym myślicie, czy znacie jakieś fajne projekty.

Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...