Menu

14 września 2014

30 dniowe Fit Foto Wyzwanie - instagram #1

Cześć Robaczki!


Dzisiaj jest 14-sty dzień wrześniowego wyzwania fitness/photo. Jeśli mnie obserwujecie na instagramie to wiecie, że zaniedbałam parę ostatnich dni... no i nie wypada nadrobić zaległości!





Jaki widać cała akcje organizuje Klara z pink life by Klara, na który to blog bardzo zachęcam. No, ale przejdźmy do rzeczy!


Dzień 11 - Ulubiona część ciała

Zastanawiałam się co tu dodać, bo nie ciekawie wyglądało by zdjęcie mózgu :) Tak tak, uważam, że mój mózg zasługuje na największą uwagę, jako kwintesencja mojej osobowości oraz wariactwa! No, ale wybierając część ciała która da się łatwiej sfotografować, wybieram  usta!




Dzień 12 - Pielęgnacja

Jako była blogerka kosmetyczna mam na ten temat duuużo do powiedzenia :P, a tak na prawdę to od dłuższego czasu trzymam się tych samych kosmetyków: Vichy Normaderm, Ziaja peeling kwasowy 25%, Ziaja maska Pro, Gernier płyn micelarny, ściereczka muślinowa, La Roche Posay Effaclar Duo, a zamiast kremu olejki naturalne ze ZSK :)





Dzień 13 - Cytat

Leonard: "A homo habilis discovering his opposable thumb says what?" Kurt: "What?"

Kto ogląda to wie o czym mówię :P




Dzień 14 - Radość

Żeglarstwo!



Całuski i zapraszam na profil instagramowy!
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...