Menu

18 października 2014

Podsumowanie tygodnia 6-17.10

Cześć Robaczki!

Dzisiaj małe podsumowanie co się działo na blogu w ostatnich leniwych dniach... a w między czasie pisze się post na niedziele :)

Zapraszam! 


Ćwiczenia siłowe czy cardio – które pierwsze?

Czy zastanawialiście się kiedyś które ćwiczenia należy wykonywać pierwsze: cardio czy ćwiczenia siłowe? Jeśli chcecie coś dowiedzieć się czegoś więcej to zapraszam do przeczytania posta.



Ćwiczenia na TRX dla początkujących

Moje ostatnie odkrycie to ćwiczenia na taśmach TRX. Ich unikalność, wykorzystanie ciężaru własnego i wiele ćwiczeń na wszystkie partie ciała oraz fakt, że u mnie na siłownie prawie nikt z nich nie korzysta spowodowały, że jest to mój hit!



Podsumowanie września

Jak się ćwiczyło we wrześniu w podsumowaniu endomondo w liczbach.



Spacer po mojej okolicy

Zapraszam was na spacer po mojej okolicy, gdzie mieszkam już od wielu lat i którą okolicę uwielbiam!


Bruschetta z pastą z bobu i serem feta - Hit śniadaniowy ostatnich dni!

Dietetyczny i baaardzo zdrowy hit śniadanowo-kanapkowy ostatnich tygodni którym chce się z wami podzielić.




Całuski
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...