Menu

22 grudnia 2014

Podsumowanie postowych tygodni 10.11 - 7.12

Cześć Robaczki!

następne zaległe podsumowanie postowe i wychodzimy już na prostą! Zapraszam do listy postów ostatnich tygodni, które mogliście przegapić.




Co trzymać w lodówce cz. 1

Dzisiaj znów post poradnikowo-informacyjny. Mam nadzieje, że jeszcze wam nimi nie nudzę, ale jak chcecie więcej przepisów czy motywatorów to da się zrobić.

Ostatnio czytałam ciekawy artykuł na temat prawidłowego przechowywania żywności w lodówce. Przyznam szczerze, że zaskoczyło mnie parę rzeczy.



Zapraszam na zdjęcia i film z pokazu aut, które corocznie odbywa się niedaleko mnie. Przyznam szczerze,że było to świetnie zorganizowane widowisko, lepiej niż niejedno płatne na którym byłam. Mają mnie za fana i nie mogę się doczekać przyszłorocznego pokazu! (marzy mi się przyjechać na niego moim motocyklem)



Druga część z cyklu o lodówce słów kilka, czyli co można i nie można przechowywać w lodówce. Było już o ogólnych zasadach i parę ciekawostek. Tym razem o tym czego nie przechowywać w lodówce.




Jako miłośniczka podróży małych i dużych zapraszam na zdjęcia z pięknego ogrodu japońskiego znajdującego się zaledwie 50km od Dublina. Zapraszam!



Oficjalnie wszedł w życie nowy trend, styl w modzie męskiej, czyli Lumbersexual - czyli drwalo podobni. Mwią o nim już ,,The Guardian’’, ,,Newser’’, czy Cospopolitam, a jak Cosmopolitam już o czymś pisze to musi być prawda!





Post o moich sprawdzonych sposobach na dbanie o urodę dla sportowców, czyli dla nas które chodzimy na siłownie, fitness, basen, biegany itd. itp…

To mój powrót do korzeni bloga, czyli kosmetyki!






Jako mała wariatka kocham organizacje przestrzeni o czym można było się przekonać w paru innych postach oraz na instagramowych zdjęciach. Jest to również zapowiedz moich dalszych postów o Capsule Wardrobe. Wejdźcie i poczujcie inspiracje do zmiany swojego otoczenia na lepsze!





Moja przygodę z ssaniem oleju zaczęłam już jakiś czas temu. Wszystko zaczęło się od ciągłego kaszlu i flegmy w gardle – wiecie jak po przeziębieniu, którego nie miałam. Czy ssanie oleju mi pomogło i czy warte jest zachodu? Zapraszam do przeczytania.



Ostatnio może życie zawojowała Vitalia i jej proste obiady.  Jestem z tych co nie lubią się odchudzać, nie znoszą gotować, nie lubią sprzątać. Jak już coś mam ugotować to ma być prosto, szybko, smacznie. I właśnie na takie zestawy obiadowe zapraszam na moim blogu!





Zapraszam na post o domowym urządzeniu do ćwiczeń TRX oraz o tym jak zaczęła się moja podróż w poszukiwaniu sposobów na odtworzenie tego urządzenia  w domu małym kosztem.




Tyle na dzisiaj, zapraszam do sukskrybowania i pozostania w stałym kontakcie!

Całuski
K.


Subskrybuj przez maila



Polub FanPaga 



Zasubskrybuj Instagram


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...