Menu

9 lutego 2013

Vivalis, Batiste, Suchy Szampon wersja tropikalna



Na wstępie napisze coś o swoich włosach, przy innych typach włosów szampon może zachowywać się inaczej.

Mam zdrowe, błyszczące, cienkie, łatwo obciążające się i lekko przetłuszczające się, krótkie, farbowane włosy. Szampon odkryłam w jednym z pobliskich Bootsów, niestety dopiero około dwa lata temu. Wcześniej słyszałam o suchych szamponach, ale nigdy nie uważałam, aby był to produkt mi potrzebny.

Moje podejście do suchych szamponów zmieniło się wraz ze ścięciem włosów na krótko. Posiadając długie włosy, gdy były ,,nie pierwszej świeżości'' spinałam je w kucyk. Przy krótkich tak się nie da J. Aby przedłużyć świeżość zdobyłam się na odwagę i kupiłam mój pierwszy suchy szampon marki boot. Po paru eksperymentach ostatecznie tropikalny suchy szampon na stałe zawitał w moich skromnych progach J.



  • źródło http://najcosmetic.pl/user/images/s1.jpg.jpg



    Plusy
    - łatwy w użyciu, wystarczy spryskać, odczekac i wyczesać. # minuty i po krzyku.
    - unosi włosy u nasady
    - pięknie pachnie w wercji tropikalnej (innych nie próbowałam)
    - nie pozostawia białego proszku na włosach (o tym poniżej)
    - łatwiej układa się włosy po jego użyciu
    - solidne opakowanie
    - przystępna cena w stosunku do innych produktów

    Minusy
    - włosy po użytku są matowe nie każdy to lubi
    - dostępność (nie wiem jak w Polsce, ale w Irlandii w każdym bootsie)

    - słyszałam opinie, że może przesuszać skórę głowy lub ja podrażniać, ja nie zanotowałam dbam o skóre wcierkami i maskami :)


    Dla tych, co narzekają, że pozostawia biały proszek na włosach, instrukcja obslugi:


    1. Należy wstrząsnąć przed użyciem;
    2. Spryskiwać z odległości 30 centymetrów
    3. Wmasować w skórę głowy
    4. Pozostawić na chwilę (ja nie czekam pełnych 2min) 
    5. Wyczesać, najlepiej szczotką z włosia naturalnego (polecam khaja).

    W moim przypadku jak nie wyczesze, też nie mam proszku we włosach, tylko włosy są bardziej matowe. Jest to zapewne spowodowane tym wmasowywaniem w skórę głowy.

    Jak użyje się szamponu na świeże włosy (taaak świeże) pozostaną one świeże dłużej. Jesli mnie nie wierzycie pisała o tym Arwen :)

    W moim przypadku jak użyje pierwszego dnia mam świeże 3 dni. Zazwyczaj używam 2-go i są świeże cały dzień.


    Więcej recenzji na Wizaz KWC

    Jesli wam nie podpasuje ten zapach zawsze macie pare innych zapachów do wyboru :

    źródło http://mintishop.pl/data/gfx/pictures/large/3/3/533_1.jpg



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...