Menu

4 listopada 2013

Zakupy, zapasy help!

Część robaczki!

Drawo już mnie tu nie było, tak porządnie i z sercem. Pokochałam tworzenie filmików i pochłaniają mnie caaałym sercem... ale w piątek upuściłam swój telefon i na razie koniec z filmikami, bo Samsung poszedł w odstawkę, a przyszła stara dobra Nokia.. oj baaardzo stara. (Może Robal mi pożyczy swój?).


Tak czy owak, sporo wracam już do korzeni blogowania stwierdziłam, że zacznę od problemu z którym borykamy się wszystkie.

Kochamy robić zakupy!




Nie widzicie w tym żadnego problemu prawda? Ja też nie, ale… mam całe zapasy kosmetyków do wszystkiego. Kupuje, bo są na wyprzedaży, bo na wszelki wypadek, bo kończą produkcję, bo na YouTubie polecają, bo coś tam, bo coś tam.

Koniec z tym, jestem spłukana! Serio! Wciąż coś chce kupić i w końcu kupuję i znów jestem spłukana. Obiecuje sobie, że zrobię sobie listę, co chce… nie, co musze sobie kupić, z kosmetyków, ubrań, gadżetów.

Najgorzej jest u mnie z kosmetykami i ubraniami. No kosmetyki są gorsze, bo ubrań ciężko mi kupić, bo w Irlandii panuje od dłuższego czasu moda na tanią dziwkę, ale lata 80-te… a to nie mój styl. Tak czy owak właśnie opróżniłam szafę z ubrań, butów i dodatków, w których nie chodzę od wieków, niektóre są prawie nowa… sprzedam na Allegro i kupię to, co potrzebuję J

Kosmetyki, co z nimi? Otóż mam na nie specjalne pudło w szafie, wszystkie kosmetyki, które są jeszcze nieotwarte tam się znajdują… no prawie wszystkie są jeszcze trzy żele pod prysznic oraz mydła w płynie w kuchni w szafce… ale to są rzeczy domowego użytku, a żele są dla Robala, więc to się nie liczy, co nie?

Poczyniłam już postępy i nie otwieram nic nowego, jeśli nie skończę starego. Oczywiście są odstępstwa, potrzebuje dwóch szamponów: lekkiego na co dzień i silniejszego z SLS; odżywki też mocniejsze i lżejsze, ale to każda z was rozumie?! Co nie?

Do czego zmierzam… myślę, że czas zacząć akcję minimalizmu, powykańczać starocie, porecenzjować i… pozostać przy najlepszych… każda z nas szuka swojego ideału, a ja już paru znalazłam J


Całuski


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...