Menu

3 marca 2013

Zużycia lutego, lepiej późno niż wcale :)


Trochę późno, ale się udało uff…

Tak więc moje zużycia lutego nie są imponujące, ale cos tam się zebrało J:




1.     Gerou Herbal Count Peel-Off Mask Pure Herbal Nose Conk Mask Blackheads Removal – MOŻE

a.     Jest to maseczka kopia znanej i popularnej w blogosferze: LuxStyle, Acne Killer - maska peel off

b.     Miałam takich 3 saszetki, każda starczyła mi na 1-3 użyć, w zależności, czy użyłam na całą twarz, czy na na strefę T.

c.      Nic dodać, nic ująć zgadzam się ze wszystkim co mówią o tej maseczce, ale pełna recenzja niedługo J

 


2.     Tony Moly intense care dual effect sleeping pack - TAK

a.     Maseczka do spania to coś co odkryłam niedawno dzięki próbną z Ebay. Wg zamierzeń ma ona się trzymać na twarzy cała noc oddając swoje dobroczynne składniki

b.     Krótko powiem, rano wciąż miałam warstewkę maseczki na twarzy pomimo, że śpię na brzuchu lub boku.

 


3.     Missha night repair science activator serum - NIE

a.     Ponieważ była to tylko próbka, nie mogę powiedzieć za dużo. U mnie nic nie zrobiła

 



4.     Missha super aqua oxygen micro essence peeling - NIE

a.     Ta próbka również przywędrowała do mnie jako gratis. Po użyciu peelingu, nie zauważyłam, żadnej zmiany. Żadnego rozjaśnienia, wygładzenia skóry…

 



5.     Missha near skin visible deep wrinkle filler - NIE

a.     Jak wyżej, jedna próbka, zero różnicy.

 



6.     Kwas hialurownowy 1% - TAK

a.     Mój must have z ZSK. Nawilża, nie podrażnia, świetnie się wchłania, nadaje się pod makijaż… Recenzja składnikói. ZSK wkrótce.

 

7.     Olejek ze słodkich migdałów – TAK

a.     Jak wyżej, na pewno kupie J

 

8.     Aloes skoncentrowany 4x - MOŻE

a.     Dodawałam do wszystkiego i niczego, nie zauważyłam jakiegoś świetnego działania bo był to dodatkowy składnik. Raczej nie kupię, chyba przerzucę się na żel aloesowy J

Buteleczki mają już poodklejane etykietki i są umyte i gotowe do następnego uzycia :)

 



9.     Boots conditioning nail polish remover – regenerujący zmywacz do paznokci - NIE

a.     Nigdy więcej! Miał być nawilżający a wysuszał jak szalony, zawartość acetonu zapewne miała z tym coś wspólnego.

b.     Idelanie nadaje się do zmywania napisów z długopisu na CD J



 

10.         Henna Treatment Wax Odżywka do włosów - MOŻE

a.     Kupiona jako pierwsza oznaka włosomaniactwa, ale na dzień dzisiejszy wiem, że są dostępne o wiele lepsze. Recenzja niedługo

 



11.         Alterra Granat i Aloes Odżywka do włosów - MOŻE

a.     Jak wyżej, kupiona daaawno temu dopiero teraz skończona. Recenzja wkrótce J


Przepraszam za słabą jakość, ale aparat nie chciał złapać lepiej :(


 

12.         Sure natural mineral – irlandzka wersja rexony – MOŻE

a.     Dezodorant, jak dezodorant, nie mam do nich za dużo wymagań. Maja ładnie pachnąć, a co do zapobieganiu pocenia, to nie widzę różnicy między dezodorantem marki Tesco, Avon czy Rexona… teraz testuje Ziajowego blokera J


 

13.         Tisserant Tea Tree Odżywka Do włosów - TAK

a.     Pełna recenzja tutaj Klik Klik

 



14.         SkinFood Mashroon BB Cream - NIE

a.     Pisałam już recenzję Skin79 Snail BB Cream Klik Klik i wciąż stoje po stronie Snail BB. Więcej porównań BB Cream niedługo w tym SkinSood Muschroons, Aloe Vera, cactus, Skin79 Pink, Prestige, Gold, Perl

 

15.         SkinFood Egg White Pore Foam – Pianka Do zmywania BB Cream – TAK

a.     Pianka do mycia twarzy pyszła w 4 próbkach. Każda w nich wystarczyła mi na 3 mycia. Jest świetna! Mój must have! Recenzja niedługo!

 



16.         Redical mgiełka wzmacniająca włosy - TAK

a.     Każdy ją ma, mam i ja! Kocham jej zapach, wszystko w niej łubie. Na pewno kupię ponownie. Recenzja niedługo.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...