Menu

15 maja 2013

Zakupy ostatnich tygodni oraz pierwsze mikro recenzje


Dzisiaj krótki post zakupów z ostatnich tygodni oraz pierwsze ,,recenzje’’. Prawdziwe, pełne recenzje pojawią się po pełnych testach J

Skin79 Snail BB cream
W końcu mam swój, pełnowymiarowy, piękny krem. Ma 15g i mnie wciąż zachwyca. Pisałam już o nim tutaj Klik Klik



Loreal CC Cream anti-redness oraz Nude Magique próbki.
Każda z próbek starczyła mi na 2 użycia. CC krem jest zielony! Po nałożeniu na twarz staje się beżowy. Kolor ciemnieje na twarzy i wyglądam jak ,,irlandka’’ ciemna twarz i jasna szyja, bronzer na szyi nie pomoże… NIGDY WIECEJ! Nude jest jasny co mnie ucieszyło, ale na skórze też daje ten straszny efekt. Kompletny brak dopasowania do koloru skóry! To ja wrócę do prawdziwych BB kremów a nie tych badziewi…



Delia DermoSyatem Hipoalergiczny Żel do mycia twarzy i demakijażu
Podsumowując zużyję go do mycia rąk, recenzja się pojawi niedługo. Uwaga wysusza!



Natural Beeswax Hand Crem
Taka mała, podręczna tubeczka, którą kupiłam w Primarku. Do pracy czy torebki w sam raz, ale szału nie robi, czuje warstwę która zostaje na dłoniach, ale po umyciu ręce znów wołają o krem L



Ziaja Bloker
Moja milość! Niesamowita rolka, pozwala mi prawie się nie pocić. Używam jej 2-3 razy w tygodniu i mam nadzieję, że będzie zawsze działać J Koniec plam pod pachami biegając po biurze!



Pasta do zębów dabur goździkowa
To też moja ostatnia miłość. Po nieudanym laserowym wybielani zębów nabawiłam się nadwrażliwość zębów i dziąseł. Żadna pasta Sensodyne nie dawała sobie rady aż poczytałam o negatywnych skutkach fluoru na zęby J I tak zakupiłam pastę bez fluoru Dabur. Z chęcią spróbuję też Neem oraz bazylię J



Merion Spa kremowy peeling do twarzy z ziarenkami truskawek
Kupiłam pod wpływem emocji i ładnego opakowania, później przeczytałam skłam i wyrzuciłam. Polecam zapoznać się z lekturą.



Paletka Sleek au Naturel
Moja już druga paletka sleeka zachorowałam na sleekomanie J Fajne naturalne kolory, łatwa w użyciu i to napigmentowanie! Bez niej już się nigdzie nie ruszam!



Simple refreshing facia gel
Mój ulubiony żel do twarzy. Nie podrażnia i dobrze zmywa makijaż. Nie daje rady z tuszem bo za mocno zamykam oczy J



Aveeno Body wash
Moja odpowiedź na wiecznie suchą atopowa skórę, która nie lubi mydła J I ten zbożowy zapach nigdy takiego kosmetyku nie miałam!



Yes to Carrots wash gel
Jeszcze nie używałam, ale ma być dobry dla suchej skóry i był w przecenie 50% off J



Szampon babuszki Agaffi
Nie mam pojęcia który to, ale się zdziwiłam bo ma SLS! Używam do zmywania olejów na przemian z Lush`owską kostką o której pisałam tu Klik Klik





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...