Menu

5 sierpnia 2013

Flos Lek Krem pod oczy na sińce i obrzmienia z arniką

Flos Lek żel pod oczy z arniką to już mój drugi żel z tej firmy. Pierwszy który używałam to żel ze świetlikiem i rumiankiem, pierwszy była fajny, ale z arniką jest lepszy. Mój żel kupiłam w Polsce na doz.pl za 7zł. Żel ma 15ml co jest całkiem sporo jak na żel pod oczy.


 

KWC Klik Klik

 

Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana herb Extract, Arnica Chamissonis Herb Extract, panthenol, Triethanolamine, carbomer, imidazolidinyl Urea, Methylparaben.

 

Plusy

  • Dosyć gęsty
  • Ładnie pachnie
  • Dobrze się wchłania
  • Rozjaśnia cienie pod oczami, ale troszeczkę tylko
  • Lekko wygładza zmarszczki
  • Świetnie nawilża
  • Nie podrażnia
  • Zmniejsza opuchliznę
  • Ma fajna tubkę i dobrze się dozuje
  • Jest tani i wydajny
  • Dobrze dostępny

 

Minusy

  • Słabo rozjaśnia cenie, ale u mnie to cienka skóra jest więc nie liczyłam na to

 


Naprawdę świetny żel i bardzo mi go brakuje kupiłam ostatnio w TkMax krem pod oczy, aby go zastąpić, ale wolę konsystencję żelu niż kremu. Jak tylko będę w Polsce to go kupię wraz z innymi produktami firmy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...