Menu

12 września 2013

Laidbare Naturaceuticals, Pack Your Bags, Eye Cream - krem pod oczy

Cześć robaczki!

Jako posiadaczka wiecznych cieni i worków pod oczami testuje i testuje kremy pod oczy ostatnio pod koniec lipca trafił w moje łapki krem Laidbare, zachęcona składem wzięłam. Używałam od tamtego czasu praktycznie codziennie i oto czas na recenzję.




Opakowanie

Krem dostępny jest w prostej tubce z nakrętką o pojemności 30ml. Dla mnie w sam raz jak na krem pod oczy, bo przecież nie używam go dużo, to po co mi wielkie opakowanie, co nie? Całość jest prosta, estetyczna, trwała. Lubie wszystko z pompką…



Konsystencja

Krem ma średnią gęstość, nie spływa, ale łatwo się rozciera. Jest biały, ma gładką konsystencję.


Zapach

Po wywąchaniu, baaardzo intensywnym czuje minimalnie zapach olejków, ale minimalnie.



Właściwości

I tu jest pies pogrzebany… To naprawdę świetny krem… do twarzy, ale dla mojej skóry pod oczami nie robi cudów, praktycznie nic nie robi… szczerze to tęsknię za Flos lek… Osobiście jakoś bardziej podpasowały mi żele pod oczy niż ciężkie kremy. Ten nawilżać nawilża, ale nic na worki nie poradził, ani nie rozjaśnił cieni niestety.


Skład

Aqua (water),Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice,Glycerin (Coconut),Cetearyl Alcohol (Palm Kernel Oil),Cetearyl Glucoside (Sugar),Caprylic/Capric Triglyceride (Coconut),Glyceryl Stearate (Palm Kernel),Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil,Hydrogenated Vegetable Oil,Polygonum Fagopyrum (Buckwheat) Seed Extract,Mangifera Indica (Mango) Butter,Dicaprylyl Ether(Naturally Derived emollient),Panthenol (Vitamin B5),Sodium Stearoyl Glutamate (Palm Kernel),Dehydroacetic Acid (Naturally Derived Preservative),Camellia Sinensis (Green Tea) Extract,Xanthan Gum, (Naturally Derived Thickener),Benzyl Alcohol (Essential Oil),Citric Acid – źródło wizaż


Cena i dostępność

Po raz pierwszy i ostatni widziałam go w Tk max jego cena to około 9 euro.


Podsumowanie

No niestety nie było miłości, ani romansu, ani nawet przelotnego zauroczenia. Moja skóra twarzy go łubie i to tego go będę używać. Polecacie jakieś fajne kremy dostępne w Irlandii? Boots, dabanhams, Mc Cabes Pharmacy, Lush, The Body Shop?? Proszę poratujcie!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...