Menu

30 kwietnia 2013

Lush I love juicy - szampon do włosów przetłuszczajczych się

O producencie

O firmie Lush pisałam już tutaj KlikKlik.

http://www.mouchtique.com/


Opis producenta

Lekki, dokładnie oczyszczający szampon do włosów przetłuszczających się. Żelową konsystencję zawdzięcza wyciągowi z roślin morskich, a oczyszczające właściwości enzymom z kiwi, papai oraz ananasa. Jak również zawiera ekstrakty mango i olejki m.in. z pomarańczy.  


Opakowanie

Mój szampon został zakupiony w typowej lushowskiej 100g buteleczce o której pisałam już tutaj Klik Klik.


Konsystencja

Szampon ma typowo oleistą  konsystencję. Nie wycieka z butelki, ale nie ma problemu z jego wyciśnięciem.



Zapach

Szampon, gdy po raz pierwszy go powąchałam to mnie nie zachwycił, taki sztuczny grejpfrut, papaja, kto wie. Dużo za mocy. W trakcie użytkowania zapach osłab, albo ja się do niego przyzwyczaiłam J. Pod koniec użytkowania zapach już mi nie przeszkadzał.


Skład

Water, Sodium Alkyl Sulfate, Ammonium Laureth Sulphate, Cocamide MEA, Propylene Glycol,Perfume, Lemon Oil, Freshly Juiced Papaya, Fine Sea Salt, Carrageenan Extract, Sweet Orange Oil, Fresh Pineapple Juice, Fresh Kiwi Juice, Fresh Mango Juice, *Citral, *Limonene, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Propylparaben
  



lush.co.uk


Dostępność

Niestety kosmetyki Lush’a są słabo dostępne. Można je zakupić Online lub w sklepie firmowym. Można również je dostać na Ebayu oraz Allegro. U mnie W Irlandii są dwa sklepu w Dublinie w samym centrum.


Cena
100g -4,95 Funta
250g – 9,95 Funta
500g – 15,95 Funta



Właściwości

Szampon nie podrażnia skóry, chociaż ja z tym nie miewam problemu. Dobrze się pieni, ale troszkę plącze włosy. Nieźle oczyszcza z olejów. Nie używałam bez odżywki, gdyż moje włosy nie chcą się gładko rozczesywać bez odżywki (bez względu na długość, używane kosmetyki, czy zniszczeni włosów). Szampon ma być do włosów przetłuszczających się. Niestety ja olejuje i wcieram wiele ,,świństewek’’, a na dodatek myje włosy codziennie, jedyne co mogę stwierdzić, że wieczorem włosy wciąż są sypkie, miękkie i świeże.


Podsumowanie

To naprawdę przeciętny szampon. Nie jest to szampon który chciałabym kupić ponownie, ale nie żałuje, że wydałam na niego parę euro. Nie zawiera SLS.

Na dzień dzisiejszy poluje na Equilibra aloesowe, ale nigdzie nie mogę go znaleźć, wciąż wyprzedany L, zapewne przez świetną recenzję Anwen Klik Klik.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...