Menu

28 kwietnia 2013

O pielęgnacji brwi słów kilka - brew też włos!


Brwi to nierozłączna cześć naszej twarzy. Brwi potrafią nadąć nam charakteru lub go odebrać. Brwi potrafią zmieniać rysy naszej twarzy, nadać wyrazistości oczą. Brwi to też włosy, o czym ,tak samo jak w przypadku rzęs, często zapominamy.

Pomyślmy przez chwile jak dziwnie wyglądalibyśmy gdybyśmy nie mieli brwi.

kozaczek.pl

kozaczek.pl
kozaczek.pl

kotek.pl


Sam kształt brwi jest równie ważny jak ich posiadanie. Niestety moda na cienkie paseczki zamiast brwi mocna nadszarpnęła społeczeństwo babskie, a dokładnie ich brwi. Jak wiadomo, jeśli dosyć długo regulujemy brwi to nie chcą one odrastać. 

kobieta.wp.pl

Wiem że Edyta Bartosiewicz miała z tym problem, jak widać na zdjęciach poniżej.

pudelek.pl


Oczywiście ja, jako okularnica, lubuje się w mocno zarysowanych brwiach. Marzą mi sie akie  jak mają dziewczyny an poniższych zdjęciach.

elle.pl
polki.pl - KOCHAM TE BRWI!

w-spodnicy.ofeminin.pl

Dwie blogerki Katosu oraz Alina już ujawniły sekret swoich pięknych brwi w filmikach na YouTubie. Sama Alina pokazywała że za stan jej brwi odpowiedzialne jest również farbowanie naturalna henna.




Dla mnie brwi są ważne jak rzęsy, a nawet ważniejsze. Jako okularnica i farbująca się blondynka, moje naturalne brwi byłyby bez wyrazu i kształtu, gdybym ich nie farbowała na brąz. Niestety przy ciągły farbowaniu drogeryjna, henna’’ (to słowo w stosunku do tej farby powinno być zabronione…), moje brwi staja sie słabsze. 

Farbuje je, co 2-3 tygodnie, nie lubię mocnego efektu, ale chce zachować ciągłość ciemnych brwi, a jak wiadomo od codziennego mycia twarzy kolor szybko chodzi.

Dlaczego farbuje drogeryjna henna, a nie prawdziwa? Proste – czas. Nie dałabym rady, co 2-3 tyg. siedzieć z henna na brwiach przez 2h, cierpliwość to nie moja najsilniejsza cecha J

Zdaje sobie sprawę ze farbowanie pseudo henna nie jest dla nich dobre (tak samo jak demakijaż), dlatego staram się sie regularnie używać odżywek na brwi. 

Odżywkę kładę po skończonym makijażu, aby nadąć brwiom pożądany kształt. Niedawno była to kupna odżywka do rzęs Bio Lashes Growth Gel. Nie robiła szału na rzęsach, nie widziałam wielkiej różnicy, ale do  kształtowanie brwi sie nadawała. Jak odżywka sie skończyła sama sobie zrobiłam odżywkę o której z chęcią napisze w najbliższych postach.

A wy jak dbacie o rzęsy i brwi?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...