Menu

11 lipca 2013

Szaleństwo zakupowe ciąg dalszy !

Ogarnęło mnie zakupowe szaleństwo! To są zakupy nr 2 a zakupy nr 3 (9kg) mam do odbioru jutro na poczcie J Prosto z Polski! Nie mogę się doczekać, doz, multigrogeria, ZSK…

A co dzisiaj?




Ze sklepu makeupbox.pl

Pędzel Hakuro H21 do konturowania
         Nie umiem sobie już wyobrazić życia bez niego. Jest wspaniały. Nie będę o pędzlach za dużo mówić, bo szykuje się post pędzlowy J

Pędzel Hakuro H77 do rozcierania
         Miękki ,,ogonek’’ do rozcierania, aż chce się używać!

Pędzel Hakuro H85do brwi czy eyelinera
         Mój must have! Jest idealny do wypełniania linii rzęs poprzez ,,pusz line’’ oraz brwi.


Mc Cabbs Pharmacy

Vichy Normaderm Deep Purifying Gel 200ml
         Żel do mycia twarzy tak zachwalany przez Katosu J

Lush

Light Yellow Colour Supplement 20g
         To tez dostałam za pędzle. Kolor lekko za żółty, może uda mi się wymienić na bardziej beżowy.





Z Euroazji

Shan Virgin Pink Himalayan Salt 400g
         Chce go użyć do peelingu oraz odmaczania stópek.

KTC Nierafinowant olej palmowy 500ml
         Nie wiem po co mi, ale kupiłam J jakiś pomysł?

Ayuuri Natural Exfoliating Sandalwood & Walnut Body Scrub 200ml
         Nareszcie peeling w domu!

Hemani Live natural Zait Jadayal Hair Formula Lengthening 180ml
         Po składzie będzie to świetny olejek na porost włosów, czyli to co potrzebuje J

Hemani Live Natural Ginger Oil 30ml
Hemani Live Natural Aloe Oil 30ml
         Z ciekawości do wyboru było 25 rodzaje olejków J




Boots

Bourjois Express Make up remover 200ml
         Płyn do demakijażu, jest świetny do lini wodnej, zero podrażnień nawet przy szkłach kontaktowych.

Revlon Nearly Naked Pressed Powder 030 medium
         Puder prasowany, ma fajną konsystencję, taką kremową J

Soap&Glory Glow All Out Luminazing Radiance Face Powder
         Rozświetlacz do twrzy, bardzo mi tego brakowało!

Bourjois Je T’aime Blush 48 Ashes of Roses
Róż w pudrze. Ma świetną kremową konsystencję oraz nasycony kolor.

The Real Shaving Co. Daily Face Scrub 50ml
         Kupiony za punkty Bootsa 3 miniaturki w cenie 2 J

Sanctuary Pa Radiance Exfoliator 15ml
         Jak wyżej, dla wypróbowania.

Nip+Fab Mango Smoothie Body Butter 50ml
         I tu też, jak wyżej. Pachnie cudownie!

Revlon Lip Butter 095 crème Brulee
         Wymieniłam się za pędzle ecoTools

Revlon Lip Butter 005 Sugar Frosting
         Jak wyżej J




Jutro jeszcze jedna paczka i limit Lipcowy wykończony :P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...