Menu

28 grudnia 2013

Winter tag :)

Cześć Robaczki!


Czasu w święta brak, więc tagujemy!

http://www.selbygolfclub.co.uk
1. Ulubiona świeca?
Szczerze to nie mam. Jakoś nie mogę znaleźć nic co by mnie satysfakcjonowało, a na pewno nie Yankee bo mam sklep firmowy i są przereklamowane, może i się palą długo (chociaż nie zauważyłam różnicy), ale jakiegoś zapachu to one nie dają mocnego.




2. Kawa, herbata czy gorąca czekolada?
Herbata czerwona z wiśniówką lub malinówką Taty :P




3. Jakie jest twoje najprzyjemniejsze wspomnienie związane z zimą?
Rodzinne wyjazdy w góry, do Zakopanego, Karpacza, Szklarskiej Poręby. Spacery po górach, skrzypiący śnieg pod nogami i narty!




4. Który trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy kreska na powiece?
Hahahahah, ja i trendy no co ty? Ja ignorantka jestem mam tak gdzie światło nie dochodzi trendy. Jak mnie się podoba coś to bez względu na trend  – Kredka może być :P




5. Najlepszy zapach na jesień?
Prada Candy – dziękuję Mikołajowi! Zapach ma być mocniejszy i lekko duszący      J




6. Ulubione jedzenie/potrawa która kojarzy Ci się z zimą?
Bigos J




7. Najczęściej noszony sweter ?
Hmm brak J




8. Kolor lakieru, który uważasz za niezbędny na jesień?
To wszelkiego rodzaju ciemne burgundy, fiolety i bordo :)




9. Gra w piłkę czy skakanie po stertach liści?
Żadne z powyższych. Siedzenie pod kocykiem i picie w/w herbatki :P




10. Spodnie rurki czy legginsy ?
Spodnie proste – tylko i wyłącznie, w innych wyglądam jak idź i nie wracaj.




11. Workery czy Uggs ?
Raczej workery, albo jak ja je nazywam moje buty motocyklowe. Uggsy też mam, ale rzadko chodzę, chyba, że po domu J




12. Czy kawa Pumpkin Spice Latte (ze Stabucks) jest faktycznie tak dobra jak wszyscy twierdzą ?
Tak J




13. Ulubiony jesienny program telewizyjny?
Nie posiadam telewizji. Ostatnio oglądam Synów anarchii – wiecie motocykliści, bijatyki, broń, krew i seks :P




14. Jaka piosenka wprawia Cię w jesienny nastrój ?
Jesienny czyli senny? :P Bella's Lullaby.



Zapraszam wszystkich do tagu! Pozostawiajcie komentarze do swoich tagów pod postem jak chcecie!

Całuski
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...