Menu

11 lutego 2014

Update włosowy - co mi urosło

Cześć Robaczki!

Przyszedł taki czas w moim życiu, że już nie widzę na gołe oko jak włosy rosną. Na dzień dzisiejszy włosy sięgają do ramion, są zdrowe i lśniące.

Co przeszły i jak urosły.

Jak już wielokrotnie wspominałam, moje włosy przeszły duuużo, szczególnie kolorystyki, tu tylko namiastka.

góra maj 2011


Ostatecznie ścięłam się na bardzo krótko i zrobiłam dekoloryzacje, wyszło siano, krótkie i rzadkie jak to na górze.

Od tamtej pory goliłam tył i zapuszczałam przód na wzór boba.

czerwiec 2013


Później zaczęłam zapuszczać i podcinać przód, aby dorósł do tyłu.

koniec października 2013


Teraz przód jest tylko lekko krótszy i zostało nieznaczne cieniowanie.


Długość grzywki 19,5cm J

Zapraszam na filmik z uplata włosowego na luty 2014



Całuski



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...