Menu

25 czerwca 2014

Collection 2000, Lasting Perfection Concealer - czyli mój zawód roku

Cześć Robaczki,

Nastał ten czas, że trzeba by oficjalnie napisać coś o znanym wszystkim korektorze  Collection 2000, Lasting Perfection. Jeśli obserwujecie mnie na You Tubie – kanał znajdziecie w pasku po lewej to już wiecie co o nim myślę i dlaczego. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do recenzji!



Zacznę od tego, że Collection 2000 nie jest dostępne stacjonarnie w Polsce. Możecie go kupić w sklepach online lub na allegro. Nie sądzę żeby ktokolwiek sprzedawał podróbki… w końcu to tani produkt. Ja swój kupuję w Bootsie za 6.49euro Klik Klik.

Korektor zamknięty jest w ,,buteleczce’’ jak do błyszczyka. Po odkręceniu mam miękką poduszeczkę również jak od błyszczyka. Mam pewne wątpliwości co do higieny… w końcu mażemy sobie po twarzy, najczęściej po pryszczach (niestety aby je zakryć), a później wepchnąć powrotem do opakowania.
Drobnym niedogodnieneim jest również szybkie zdrapywanie się napisów z opakowania, niektórym to może przeszkadzać.

Konsystencja dosyć gęsta… hmm jak grecki jogurt (oj głodna jestem J), dobrze się rozprowadza i rozciera. Polecam stosować pod BB krem lub podkład, na może wpływać… Mnie się tak zdarzyło z SkinFood  grzybkowym.

Korektor trzyma się całkiem nieźle, tam gdzie nie miziam się po twarzy wytrzymuje całe 8h w pracy.

Korektor dostępny jest w czterech kolorach 1 Fair, 2 Light, 3 Medium, 4 Deep. Miałam już dwa kolory 3 oraz 1. Wybrałam właśnie te odcienie gdyż z całej tej trójki są one w chłodnych odcieniach. Numer 3 była za ciemny a 1 za jasny… ale nie w tym rzecz…



UWAGA ten korektor ciemnieje, im jest starszy tym mocniej ciemnieje, do tego wpada wtedy w pomarańczowe podtony, co wcale nie pomaga zakryć pryszczy.



Kochane, nie mam żadnego pojęcia czemu wszyscy się nad tym produktem ,,tak spuszczają’’. Kupiłam dwa, bo wydawało mi się, że pierwszy mógł być felerny, otwarty w sklepie i stary stąd problemy… ale nie kupiłam nowy zaklejony taśmą…



I tak znów dałam się nabrać, wielkiej nagonce blogowej. Stara dupa ze mnie, a tak łatwo się łapię J

A wy używałyście go, jak się sprawował? Macie jakieś fajne korektory które mi polecicie?

Całuski


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...