Menu

24 czerwca 2014

Ponad 40 dni bez bloga - po co na co i dla czego?

Cześć Robaczki,

Dzisiaj pierwszy raz po ponad 45 dniach bez blogowania siadam i piszę… z nudów! Nigdy nie uwierzyłabym, ze mogę się znudzić grzebaniem w Internecie do tego stopnia, że zabraknie mi bloga!

Moja ucieczka od pisania była powodowana chwilowym wypaleniem i brakiem czasu, ale pogoda się poprawiła, słońce wyszło, dzień jest dłuższy włosy rosną i są jaśniejsze a ja zaczęłam biegać więc czas się tu pokazać!

Co się działo jak mnie nie było w telegraficznym skrócie:


Moja Babcia obchodziła 80-urodziny i spotkałam się z rodzinką (bez zdjęć)

Zaczęłam biegać plan od 1m do 40min. Teraz biegam 4x5min, aby do tego dojść zainwestowałam w buty… pojechałam do specjalisty i wybrał mi buty które są odpowiednie dla mnie (o pronacji czy Supiriorze mogę napisać coś jako amator) i powiem wam, że miałam już buty Nike do biegania, ale takie dobrane do mojej ,,wady’’ robią różnice.

Byłam na urlopie w Polsce i znalazłam ulubione piwo Hey Now – przez przypadek na Festiwalu piwa we Wrocławiu.

Popłynęłam w rejs po Bałtyku w ciągu jednego dnia odwiedziłam Danie i Szwecję i chodziłam po zamku Hamleta.


Nie wytrzymałam i  rozjaśniłam włosy! Tylko parę tonów (chociaż wybrałam farbę 8.0) i wyszłam strawberry blond J

Zaczęłam pić wyciskane soki, domowe smoothie oraz więcej zielenizny. 

Zaopatrzyłam się w wór denek - tu 1/4 tego co było!


Sprzedałam lub wyrzuciłam kosmetyki kolorowe których nie używałam, w tym cienie inglota oraz MUG, paletki Sleek lakiery i wieeeele innych.

Dorobiłam się parę klasycznych ciuchów z Polsce, ale buty które mi się marzyły (conversy na zamek do kostki) były tylko w mojego Robala rozmiarze… więc se kupił!

A teraz planuje remont łazienki i cierpię! W tym Pacanowie gdzie mieszkam do łazienki mogę dostać wszystkie odcienie beżu, piaskowego oraz błękitów świata, a ja chce głęboki fiolet.

A to moja minimalistyczna kolekcja kolorówki :) Jestem dumna, że jest jej mało, ale i tak z części rzeczy nie korzystam, ale taaak ich szkoda!


Idę zabierać się do pisania części pierwszej denka i niedługo do was wrócę!

Całuski

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...