Menu

7 stycznia 2015

W drodze do lepszego jutra

Cześć Robaczki!

Wszyscy robią podsumowania 2014 roku, więc chyba i mi wypada je zrobić, zarówno te blogowe jak i życiowe.


Ten rok był pełen blogowych zmian. Zmieniałam wielokrotnie wygląd bloga oraz jego tematykę. Z bloga kosmetycznego Liliennas przeszłam przez fazę typowo fitnesowo żywieniową, aż po stan dzisiejszy, czyli bardziej o ,,szczęśliwym życiu’’ (nie chcę go nazwać lifestylowym).
W trakcie zmiany tematyki straciłam około tysiąca ,,unikalnych czytelników’’, a ,,oglądanie’’ zmniejszyło się nawet do 30 wyświetleń dziennie, co oczywiście zwiększało się wraz z czasem.
Czy żałuje? Nie żałuje! Bloga piszę dla przyjemności oraz aby pokazać że da się zmienić swoje życie na lepsze, czytaj schudnąć, zdrowo się odżywiać oraz odgracić swoje życie.

W 2014 roku założyłam też kanał YouTube, który baaardzo podupadł. Planuję go wskrzesić, ale nie wiem czy dalej brnąć w filmy o życiu w Irlandii czy o lepszej jakości życia...

Całkiem niedawno otworzyłam też swój FanPage na Facebooku, staram sie być na nim na bieżąco. Fb jest najczęściej aktualizowany, ma powiadomienia o nowych postach oraz ciekawe rzeczy które znajduje w Internecie, posty, artykuły, linki i zdjęcia. Jest on również połączony z moim kontem na Instagramie.

Instagram to również tegoroczne dzieciątko. Baaardzo mi się on podoba, ale wciąż wstydzę się w miejscach publicznych robić zdjęcia lub nagrywać… czy wy też tak macie?

W tym miejscu powinnam zrobić ranking najczęściej oglądanych postów na blogu wraz z krótkim opisem, ale tego nie zrobię i już tłumaczą dlaczego.

1.       Blogger nie ma takiej opcji, ma miesiąc oraz wszystkie okresy.
2.       Google analytics włączyłam dopiero 16 lipca 2014.

W zamian będą MOJE ulubione posty ostatniego roku:



Jeden z niewielu postów urodowych które wciąż lubię i myślę, że powinien być lekturą obowiązkową każdej ,,włosomaniaczki'' i nie tylko :)


Nie będę owijać w bawełnę jest to (już dawno nie aktualizowany) spis najważniejszych wiadomości z zakresu kosmetyków. Warto mieć go pod ręką bo odnosi się do postów mądrzejszych od nas!


Posty o Capsule Wardrobe to ostatnio moje ulubione. Jestem zafascynowana tym zjawiskiem i traktuje go jako jeden z małych kroków w stronę lepszego życia, łatwiejszego życia.


Post powstał na początku mojej drogi do lepszego odżywiania i całej ,,akcji'' na dietę. Myślę, nie jestem tego pewna, że jest to obowiązkowy tytuł dla wszystkich którzy chcą zmienić swoje nawyki życwieniowe oraz przejśc na ,,zdrową dietę''.


Jeden z postów nad którym siedziałam najdłużej, pochłonął mnie i mój czas. Zaczynając swoją przygodę z bieganiem nigdzie nie mogłam znaleźć jak korzystać z Endomondo wiec stworzyłam własny tutorial obrazkowy. Mam w planach stworzyć część druga i trzecią, ale wizja tak dużej ilości pracy mnie przerażą. Ogólnie czekam na natchnienie.


Jest to jeden z zabawnie zatytuowanych postów z których jestem dumna. Running for dummies to opis mojej drogi do biegania, moich błędów i głupot. Warto przeczytać i uczyć się na błędach kogoś innego.


Jest to jeden z postów który zapoczątkował moją drogę do lepszego życia. Nie chodzi tu o samo oszczędzanie, ale świadomość na co i gdzie uciekają mi pieniądze, jak je planować aby pod koniec ,,miesiąca'' się nie stresować. W tym czasie zaczęła się moja droga do oszczędzania na własny dom (27tysięcy euro  wpłaty własnej!) oraz przyspieszonego spłacanie kredytu na auto oraz skreślania z wishlisty. W planach mam drugą część, ale tu również czekam na natchnienie.


Ta pozycja powstała za sprawą trenera z Vitalia.pl, a dokładnie jego odpowiedzina moje pytanie ,,Ćwiczenia siłowe czy cardio – które pierwsze?'' Z tej pozycji jestem bardzo dumna, gdyż przy jej pisaniu nieźle się dokształciłam :)


Jest to drugi post z serii o TRX, czyli najciekawszym przyrządzie do ćwiczeń który odkryłam w 2014 roku. Do dziś dzień nie mogę się nadziwić jak to jest, że TRX nie jest oblegany przez wszystkich! W poście jest również link do ćwiczeń na TRX, które lubię :) Tu również zapisałam sobie, że trzeba zrobić update :)


Tyle z serii o blogu a teraz o życiu.


W moim osobistym życiu też dużo się zmieniło na lepsze. Jestem zdrowsza bo z głową o sienie dbam. Lepiej zarządzam swoim czasem i finansami. Jestem szczęśliwsza w swoim związku oraz bardziej zadowolona z pracy. Jestem duuużo spokojniejsza, olewam małe problemy i skupiam się na pozytywnych aspektach życia, więcej się uśmiecham. Robię ludziom na złość i staram się nie narzekać i rozsiewać pozytywną energię.

Rok 2014 pomimo wzlotów i upadków wspominam bardzo pozytywnie. I tym optymistycznym akcentem kończę swój post w dniu 29-tych urodzin J

Całuski
K.



A tu blog w liczbach (można pominąć – wręcz wskazane bo to nudne)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...