Menu

31 sierpnia 2014

Instagramowy Mix

Cześć Robaczki!


To już kolejny z cyklu instagramowego mixa, ostatnio jakoś cicho było na Instagramie, ale się poprawie J



1-2. Kocham słodkie drobiazgi, im jestem starsza tym bardziej je kocham! Tu parę zdjęć ode mnie z biura, moje kochane słodkie kubeczki, ten z łyżeczka to prezent od Robala. No i jest słynna biedronka na baterie słoneczną J


3. Jakiś czas temu pisałam, że szukam marketu ze Świerzymi owocami i warzywami. Pojechałam do centrum do Fresh Food Market i się zawiodłam… jedzenie było jak w supermarketach w większości pakowane L moje poszukiwania wciąż trwają.

4. Po prawej moje ostatnie odkrycie lidlowskie czyli macchiato liqueur… pyszności!


No i byłam i zdobyłam Color Run w Belfaście. Mój numerek startowy i ja caaaała w farbie. Świetna zabawa! Nagrałam troszkę materiału z biegu więc coś skleję na YouTuba dla was!


Całuski!
K.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...